lørdag 22. desember 2007

Golf

Er vi heldig med været i Norge, får vi muligheten til en skitur før jul. Her har vi vært så heldige med været at vi fikk muligheten til en tur på golfbanen. Etter noen oppvarmingsslag var jeg klar til å ta fatt på en runde på banen. Min første runde på en golfbane ble gjennomført med det meste av æren i behold, og det frister til gjentakelse. Jeg er nok ingen Tiger ennå, men traff iallefall skogen.
Per Ørjan står klar til å ta et slag

Jeg forsøker meg også med kølla, men ballen før en litt uheldig utgang...

...og stopper fint plasert bak et tre

2 kommentarer:

Anonym sa...

En anderledes jul får du nok i år, men sikkert trivelig og fint å få oppleve det også.
Klem fra oss her hjemme, mor

Anonym sa...

Godt nytt år til deg, Ole. Ja, nå er det slutt på juleferien for oss alle. Jon reiste i går, men før han reiste har ha jo bestilt biletter for å reise og besøke deg. Jeg sitter og skal forberede meg til eksamen i morgen og onsdag, men jeg vet ikke helt hva jeg skal ta fatt på. Ha det godt, Ole. Vi tenker ofte på deg.
Mor